Časté otázky našich zákazníků
Níže naleznete odpovědi na často kladené otázky našich zákazníků. Pokud byste i přesto měli jakékoliv další dotazy, pošlete nám je prosím e-mailem na adresu presto@meatmarket.cz. Všechny případné dotazy rádi zodpovíme.
Pro jaké zákazníky je e-shop s masem určen? Mohu si objednat maso i jako fyzická osoba?
Pro naše zákazníky jsme připravili přehledný a jednoduchý e-shop s masem, který je určený pro všechny typy zákazníků, tedy pro restaurace, cateringové společnosti, firmy i koncové spotřebitele (soukromé fyzické osoby).
Čas vyzvednutí: V kolik hodin mi bude objednávka připravena k vyzvednutí?
Ve druhém kroku objednávky, tedy po vložení zboží do nákupního košíku a přechodu do pokladny si zákazník vybere datum a čas vyzvednutí objednaného zboží.
Prakticky vždy zboží připravíme ve zvoleném termínu. Pokud se něco nevyzpytatelného objeví, včas zákazníkovi voláme.
Nestandardní doručení objednávky zákazníkovi v jiný čas doručení, například brzy ráno, pozdě večer, v sobotu nebo v neděli, lze případně řešit individuálně a po včasné předchozí domluvě.
Potřeboval bych doručit objednávku do zaměstnání. Je to možné?
Již brzy to možné bude, ale nyní je možné pouze osobní převzetí. Zákazník si pak může nechat doručit objednávku domů nebo i do zaměstnání. Pro nás v tom není rozdíl. Při vyplňování objednávky zákazník vždy vyplňuje adresu, na kterou mu bude objednávka doručena. Do poznámky k objednávce můžete specifikovat např. jméno společnosti, ve které pracuje, patro pro doručení, apod.
Kde zjistím dostupnost nabízeného zboží?
Zboží, které je v e-shopu zákazníkovi dostupné k zakoupení je i skladem. Tzn. má nastavenou cenu přímo na detailu jednotlivého produktu a lze vložit do košíku.
Mohu si objednat více kusů nebo kilogramů než je u každého zboží uvedeno?
Ano, samozřejmě. U každého zboží zákazník nalezne předvyplněné minimální množství kusů nebo kilogramů daného zboží k objednání. Menší než uvedené množství není možné objednat. V případě, že zákazník chce objednat větší množství, má možnost zvolit požadovaný počet kusů nebo kilogramů a po té kliknutím na obrázek nákupního košíku toto zboží do něj vložit. Zákazník si může objednat libovolné množství zboží.
Trvanlivost: Jaká je doba spotřeby objednaných produktů?
Objednané zboží je vakuováno a zákazníkovi dodáno chlazené nebo hluboce zmrazené. Čerstvé chlazené maso je určené k okamžité spotřebě a lze jej skladovat v neporušeném obalu cca 2-3 dny při teplotě 0-4°C. Před konzumací je třeba maso tepelně upravit. V případě zamýšleného dlouhodobého skladování je nutné maso ihned po dodání zamrazit a skladovat při konstantní teplotě nejméně -18°C. Takto zamrazené maso v neporušeném obalu vydrží cca půl roku. Rozmražené maso již nesmí být opětovně zmraženo a je nutné jej před konzumací taktéž tepelně zpracovat (pečení, vaření, grilování, atd.)
Minimální výše objednávky: Jaká je minimální cena pro doručení jedné objednávky?
Minimální cena jedné objednávky není z naší strany určena. Samozřejmě jsme raději, pokud cena zboží jedné objednávky dosáhne alespoň 300,- Kč bez DPH a dopravného. Není však podmínkou.
Celková cena: V objednávce píšete, že se jedná o předpokládanou cenu? Kolik tedy zaplatím?
Cena na této objednávce jako uvedena pouze jako cena informativní a “Předpokládaná”. Důvodem je stavba a struktura masa z části dobytka.
Přípustný rozdíl hmotnosti u každé objednané položky, prodávané na kg i ks, činí maximálně +/- 20% dle stavby masa.
Skutečná cena k zaplacení bude zákazníkovi vždy vyčíslena při reálném dodání zboží na dodacím listu nebo faktuře.
Reklamace: Chci reklamovat zboží. Jak mám postupovat v případě reklamace?
V první řadě je potřeba zdůraznit, že internetová objednávka slouží výhradně pro informativní účely odběratele (zákazníka) a dodavatele (Presto meatmarket) . Internetová objednávka z našeho e-shopu není účetním dokladem a nelze na ni uplatňovat reklamaci. Pro reklamační účely a též jako doklad o zaplacení a převzetí objednaného zboží, slouží odběratelem potvrzený dodací list nebo faktura, který odběratel obdrží při dodání a platbě zboží.
Při doručení zboží je zákazník povinen si objednané zboží zkontrolovat. Převzetím a zaplacením zboží dává zákazník jasně najevo, že je seznámen s aktuálním stavem zboží a odebírá jej zcela v pořádku, bez výhrad a v neporušeném obalu. Pokud má zákazník jakékoliv pochybnosti o přebíraném zboží, není povinen toto zboží od prodávajícího (pověřeného pracovníka) převzít a zaplatit. V opačném případě nebude brán na pozdější reklamace zřetel.
Pokud se zákazník (odběratel) domnívá, že u něj nastaly důvody k řešení reklamace, je povinen nás o této skutečnosti neodkladně telefonicky informovat a připravit si k případné kontrole dodací list nebo fakturu za odebrané zboží.
Reklamační podmínky se řídí platnými právními předpisy ČR.